Despre aceasta Politica de confidentialitate:
Prin prezentul document, denumit in continuare „Politica”, S.C. BELVEDERE 96 COMEX S.R.L denumita in continuare „ Operator”, explica modul in care colecteaza, utilizeaza si gestioneaza datele Dvs. cu caracter personal.
Operatorul se angajaza sa protejeze si sa respecte confidentialitatea datelor si aceasta Politica. In continuare va rugam sa cititi cu atentie Politica pentru a intelege de ce si cum colectam datele Dvs. si in ce scopuri vor fi utilizate.
In cazul in care aveti intrebari legate de aceasta Politica de confidentialitate, puteti folosii urmatoarele metode de contact:
E-mail: anca.matei@instalatiinox.ro;
Adresa: Str. Scolarilor, nr. 8, Bl. S23, Sc. 2, Et. 1, Ap. 47, sector 3, Bucuresti.
Cuprins
I. Ce date cu caracter personal colectam si prelucram
II. In ce scopuri utilizam datele cu caracter personal colectate
III. Cum o sa prelucram si protejam datele cu caracter personal colectate
IV. Durata de prelucrare a datelor cu caracter personal
V. Catre cine o sa transferam datele cu caracter personal
VI. Transferul datelor cu caracter personal
VII. Drepturile dumneavoastra
VIII. Actualizarea politicii de prelucrare
I. Ce date cu caracter personal colectam si prelucram
Ce date personale colectăm și prelucrăm
Colectam datele Dvs. personale in mai multe moduri, unul dintre acestea este site-ul nostu www.instalatiiinox.ro, prin care colectam date precum: Nume si Prenume, E-mail si alte date ce pot fi dezvaluite de utilizatori prin intermediul campului „mesaj”. Utilizam datele furnizate de catre Dvs. pentru o buna gestionarea si o imbunatatire continua a site-ului. In acelasi timp inregistram si informatii de tip cookie, mai multe detalii despre politica modulului cookie regasiti pe pagina Politica de Cookies.
Daca sunteti un salariat, salariat temporar sau un candidat pentru unul dintre locurile noastre de munca, putem colecta urmatoarele tipuri de date conform legislatiei in vigoare: date privind educatia si experienta profesionala, limbi straine cunoscute si alte abilitati profesionale, codul numeric personal sau alte date cu caracter personal avand o functie de identificare, data nasterii, sexul, copii ale documentelor de identitate sau ale documentelor ce atesta calificarea profesionala, informatii despre contul bancar, cetatenia si autorizatiile de munca, informatii privind beneficiile, informatii privind taxele si impozitele, referinte despre dumneavoastra si orice alte date continute in CV-ul dumneavoastra pe care le furnizati in vederea angajarii. Pe langa aceste date atunci cand este necesar sau munca ce urmeaza a fii efectuata impune acest lucru, se vor colecta si procesa in baza consimtamantului expres furnizat de catre Dvs. si date cu privire la starea de sanatate, dizabilitati, istoricul medical, date privind condamnarile penale si alte date ce fac referire la persoana dumneavoastra.
II. In ce scopuri utilizam datele cu caracter personal colectate
Când vizitatorii lasă comentarii pe sit, colectăm datele arătate în formularele de comentarii, dar și adresa IP a vizitatorului și șirul agenților utilizator din navigator pentru a ne ajuta la detectarea spamului.
Operatorul colecteaza si prelucreaza datele Dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:
- Pentru a gestiona relatiile cu angajatii.
- Pentru a gestiona relatiile cu clientii si furnizorii companiei.
- Comunicarea si gestionarea participarii la evenimente speciale, promotii, programe, oferte, sondaje, concursuri si studii de piata, doar pe baza unei fise de instructiuni si in masura in care legislatia aplicata permite acest lucru.
- Pentru a gestiona, evalua si imbunatati serviciile oferite.
- Procesarea platilor catre angajati.
- Respectarea si aplicarea cerintelor legale aplicabile, standardelor aplicabile in industrie si obligatiilor contractuale.
- Protejarea impotriva fraudei, identificarea si urmarirea prevenirii fraudei si a altor activitati ilegale, a solicitarilor de despagubire si a altor solicitari de acoperire a prejudiciilor.
- Oferirea oportunitatii unui loc de munca.
- Furnizarea de servicii in domeniul resurselor umane direct de catre operator sau imputernicitii acestuia.
- Furnizarea de servicii aditionale cum ar fi: calificarea profesionala, recalificarea profesionala sau integrarea profesionala direct de catre Operator sau imputerniciti specializati ai acestuia.
- Pentru incheierea contractelor de munca, contractelor temporare de munca sau a contractelor de prestari servicii, precum si modificarea sau incetarea acestora la care si salariatul este parte.
- Indeplinirea obligatiilor Operatorului in domeniul securitatii sociale , sanatatea si securitatea in munca, situatii de urgenta, medicina muncii si evaluarea capacitatii de munca a salariatului.
- In scopul indeplinirii obligatiilor legale din codul muncii „tinerea in evidenta REVISAL a tuturor angajatilor”, depunerea declaratiilor, documente, cereri catre autoritaile competente, inclusiv, ANAF, Insepectia Muncii, Inspectoratul General pentru Imigrari, ISU, Casa de Pensii, CAS.
- Pentru scopul verificarii echipamentelor utilizate de catre angajati.
- In scopul monitorizarii angajatiilor, echipamentelor sau a locatiilor in care isi desfasoarea angajatii activitatea.
- In scopul mentinerii securitatii informatiilor ce tin se secretul de business al S.C. BELVEDERE 96 COMEX S.R.L..
- In scopul emiterii de adeverinte la solicitarea angajatiilor.
Toate prelucrarile pe care le efectueaza Operatorul se vor baza pe un temei juridic adecvat conform GDPR Art.6, Alin.1. Temeiurile juridice in baza carora se vor procesa date personale vor fii descrise in fisa de prelucrare date pentru fiecare operatiune in parte.
III. Cum o sa prelucram si protejam datele cu caracter personal colectate
Datele Dvs. cu caracter personal pe care le colectam pentru indeplinirea scopurilor definite mai sus se stocheaza si prelucreaza pentru o perioada definita de timp ce respecta termenele impuse de legislatia in vigoare.
Asiguram masurile de protectie administrative, tehnice si fizice ce au menirea sa protejeze datele Dvs. cu caracter personal impotriva distrugerii, pierderii, modificarii, accesul, dezvaluirea sau utilizarea accidentala, ilegala de catre persoane neautorizate.
Pentru a ne asigura ca securitate si confidentialitatea datelor personale nu este afectata aplicam urmatoarele masuri de securitate: criptam datele personale, mentinem arhiva fizica in conditii de siguranta, masuri de acces pe niveluri de securiate, reducerea la minim a personalului ce proceseaza date personale.
IV. Durata de prelucrare a datelor cu caracter personal
Operatorul nu va pastra datele Dvs. cu caracter personal o perioada mai lunga decat este necesar pentru a indeplini scopul prelucrarii.
Datele Dvs. personale se vor stoca pentru perioade limitate dupa cum urmeaza:
- Datele personale ale angajatilor (contracte de munca, acte aditionale, etc.) se vor stoca pentru o perioada de 50 de ani conform legislatiei nationale in vigoare;
- Datele financiare ale clientilor se vor stoca pentru o perioada de 10 ani;
- Datele clientilor ce nu fac parte din categoria datelor financiare se vor stoca pentru o perioada de 5 ani
- Datele colectate prin formularul de contact din web site-ul companiei se vor stoca pentu o perioada de 2 ani.
Pentru alte date ce urmaza sa fie colectate si procesate de catre Operator si nu se incadreaza in cele mentionate mai sus, perioada de stocare se va stabili si mentiona in fisa de prelucrare date si in informare pentru fiecare operatiune de colectare, procesare si stocare in parte.
V. Catre cine putem transfera datele cu caracter personal
Operatorul nu dezvaluie datele cu caracter personale ce le colecteaza, cu exceptia situatiilor descrise in Politica de Prelucrare Date Personale. Dezvaluim datele Dvs. cu caracter personal funizorilor de servicii pe baza instructiunilor noastre si nu autorizam acesti furnizori sa utilizeze sau sa dezvaluie informatiile, cu exceptia cazului in care este absolut necesar pentru efectuarea serviciilor.
Putem dezvalui datele Dvs. cu caracter personal doar in situatia in care imprejurarile ne obliga sa o facem, cum ar fi:
- Avem obligativitatea legala
- Autoritatilor de aplicare a legii pe baza unei solicitari venita din partea acestora
- Atunci cand consideram ca divulgarea este necesara si adecvata pentru a prevenii eventuale fraude, vatamari ale sanatatii, vatamari fizice sau vatamari cu caracter economico-socia.
- Activitatea companiei nu se poate desfasura fara a se transfera datele cu caracter personal
De asemenea, in cazul salariatilor Operatorului, transferam datele cu caracter personal si catre furnizorii nostrii de servicii cum ar fi: furnizorul/furnizori de medicina muncii si abonamente medicale, institutii bancare ( in vederea virarii salariului prin transfer bancar), furnizori de tichete de masa (daca este cazul), furnizorului de servicii de contabilitate, furnizori de training si/sau calificare, furnizori de servicii digitale (servicii de hosting), servicii de HR, autoritatilor in vederea indeplinirii obligatiilor legale.
Orice transfer de date se va realiza cu respectarea de catre Operator a legislatiei privind protectia si prelucrarea datelor cu caracter personal si cu respectarea principiului de minimizare a datelor transmise catre terte parti, operatorul transeferand doar datele care sunt strict necesare pentru realizarea scopurilor mentionate.
VI. Transferul datelor cu caracter personal
Operatorul poate transfera datele Dvs. cu caracte personal si in afara tarii in care au fost colectate initial in vederea indeplinirii unui contract, realizat intre Operator si un client al acestuia. Exista posibilitatea ca tarilie in care se vor transfera datele Dvs. cu caracter personal sau nu aplice legi de protectie a datelor cu caracter personal ca si tara in care au fost furnizate. In momentul in care transferam aceste date, ne vom asigura ca datele vor fi protejate si transferate in conformitate cu Politica De Prelucrare Date Cu Caracter Personal.
Putem transmite datele Dvs. cu caracter personal in tari din cadrul Uniunii Europene cat si in afara acesteia.
Atunci cand se vor transfera date cu caracter personal catre tari din afara Uniunii Europene, ne vom asigura ca tranferul se va efectua pe baza decizii privind gradul de adecvare sau daca aceasta decizie lipseste in baza unui temei legal urmat de un test de necesitate si echilibrare.
VII. Drepturile dumneavoastra
In conformitate cu Regulamentul General Privind Protectia Datelor ( GDPR ) Art. 15-22 aveti urmatoarele drepturi:
- Dreptul la informare
- Dreptul de acces
- Dreptul la rectificare
- Dreptul la stergere
- Dreptul la restrictionarea prelucrarii
- Dreptul la portabilitatea datelor
- Dreptul de a se opune
- Dreptul de a nu face obiectul unei decizii individuale automatizate
- Dreptul de a depune o plangere la o autoritate de supraveghere
In cazul in care considerati ca va este incalcat unul din drepturile dumneavoastra, va puteti adresa operatorului pe adresa de e-mail: anca.matei@instalatiinox.ro sau puteti depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal (www.dataprotection.ro)
VIII. Actualizarea politicii de confidentialitate
Aceasta Politica de Confidentialitate poate fi actualizata periodic pentru a putea reflecta modificarile ce pot aparea ceea ce priveste politicile si procedurile de confidentialitate folosite, precum si actualizatile legale.